MEDIA & TECH

BRANCHESEMINAR. Hvordan kan du bruge teknologi og data til at bekæmpe pirateri og i stedet opbygge et publikum? Mød MUSO, Gruvi og NutAlone, når de d. 29. august giver deres bud på dataløsningsmodeller.

Datadrevet innovation er lige så vigtig i filmbranchen som i andre brancher. Creative Europe MEDIA Desken inviterer til eftermiddagsseminar med 3 forskellige tech-selskaber, der alle arbejder med at få flere til at se europæiske film på lovlig vis ved hjælp af data.

Læs mere om selskaberne og hvordan du tilmelder dig her >>

Program

NB! Seminaret vil foregå på engelsk.

14:00 Welcome - How Creative Europe supports new technology: Promotion of European Audiovisual Works Online + Bridging Culture and Audiovisual through Digital
Ene Katrine Rasmussen, Creative Europe MEDIA Desk
 
14:30 How MUSO uses data to fight piracy
Chris Anderson, MUSO
 
15:15 Creative & Data - how to combine these for audience engagement success
Ben Johnson, Gruvi
 
16:00 How new technology can help build audiences for European film
Rikke Ennis, NutAlone // Chris Anderson, MUSO // Ben Johnson, Gruvi
Moderator: Ene Katrine Rasmussen