Den 25. september bliver branchen inviteret til en diskussion om, hvordan man konkret motiverer unge til at se flere af de film, der er tiltænkt og målrettet dem.
Markedsføring af film, computerspil og online produktioner for de 13-19-årige har ændret sig markant de seneste år. For at målrette markedsføringen mod teenagerne skal man allerede gå i gang med at reklamere i filmens udviklingsfase. Det kan ske ved at skabe publikumsengagement gennem kampagner, sociale medier og live events.
Ordet bliver givet til oplægsholdere, der kan sætte lys på de gode eksempler. Du kan blandt andet møde audience designer Mathias Noschis, der er ekspert i digital markedsføring af film, og filminstruktør Fenar Ahmad, der debuterede med filmen "Ækte vare" tidligere i år.
Dagen afsluttes med en paneldebat, der består af internationale og danske oplægsholdere og repræsentanter for målgruppen, det handler om: de unge selv.
Det er gratis at deltage, og hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Maiken Høj, maikenh@dfi.dk
Mere om seminaret: INSTALL NEW TEENS
25. september kl. 13-16
Cinemateket, Bio Carl
Gothersgade 55, 1123 København K
Tilmelding