Med Creative Europe's tværsektorielle call 'Bridging Culture & Audiovisual Content Through Digital' (deadline 14. maj) ønsker EU-Kommissionen at udforske potentialet for tværfagligt samarbejde ved at støtte aktiviteter på tværs af den kulturelle og kreative sektor - herunder den audiovisuelle sektor - gennem brugen af innovative teknologier.
Creative Europe Deske fra 12 lande har slået sig sammen og inviterer potentielle ansøgere til at udvikle deres europæiske samarbejde gennem en transnational online pitching-session.
Praktisk
Online pitching-sessionen finder sted mandag d. 23. marts kl. 14.00-15.30.
Tilmelding er obligatorisk via denne Google-form senest d. 15. marts.
Hver Creative Europe Desk fra de 12 lande udvælger et lokalt forankret projekt med godt potentiale til at pitche under sessionen. Hver pitch vil vare 5 minutter.
Online-værktøj: GotoWebinar-platformen, der administreres af den franske Creative Europe Desk.
Alle interesserede potentielle ansøgere til 'Bridging'-call'et er velkomne til at følge med som observers, selvom de ikke udvælges til at pitche.
Spørgsmål
Har du spørgsmål eller er i tvivl om dette er noget for dig og dit projekt, er du velkommen til at kontakte den danske Creative Europe Desk:
Saxe Lomholt (Kultur-delen)
Ene Katrine Rasmussen (MEDIA-delen)