Lanceringsdagen 2013 – save the date

Det Danske Filminstitut inviterer mandag den 30. september til LANCERINGSDAGEN 2013 – en dag med fokus på distribution og markedsføring af film på det danske marked.

Reservér allerede nu datoen, og se frem til en dag, hvor vi borer i den nyeste viden, søger ny inspiration, og ikke mindst debatterer de seneste tendenser inden for markedsføring og distribution af film.

LANCERINGSDAGEN er i år bygget op omkring to overordnede temaer:

Om formiddagen er der fokus på PUBLIKUM OG VINDUER. Hvem ser danske film – og kan vi følge dem på tværs af vinduer og platforme? Vi dykker ned i deres adfærd og forsøger at blive klogere på, hvilken indflydelse det kan få for distribution og markedsføring af film fremover.

Om eftermiddagen stiller vi skarpt på de muligheder ogs udfordringer PR-disciplinen står overfor under temaet PR I EN BRYDNINGSTID. Kravene til kunne levere knivskarpt indhold rettet mod stadig mere kræsne og bevidste målgrupper stiger voldsomt. Er der behov for en øget sammensmeltning af PR og marketing – og hvor befinder de kreative sig i denne proces?

Vi offentliggør det endelige program og åbner for tilmeldingen i slutningen af august på www.dfi.dk/lanceringsdagen.