En Coca-Cola agent bliver sendt fra USA til Australien for at forsøge at stimulere salget. I et distrikt i landet sælges Coca-Cola slet ikke fordi en lokal excentriker, der fabrikerer sin egen læskedrik, har monopol. Coca-Cola agentens korstog møder så massiv modstand at han ender med helt at opgive sin videre karriere.
Det Danske Filminstitut registrerer international festivaldeltagelse og priser til danske film,
dog primært de titler, som Filminstituttet varetager i sin festivaldistribution,
og primært i forbindelse med de festivaler, som Filminstituttet har prioriteret at samarbejde med.
Registreringen af festivaldeltagelse og priser til danske film, der ikke er i festivaldistribution,
foretages kun for "launch"-festivaler ifølge Filminstituttets prioriterede festivalliste. Se listen over prioriterede festivaler.
Abonnér på Filminstituttets nyhedsbrev og få seneste nyt om dansk film og Filminstituttets aktiviteter i din indbakke. Nyhedsbrevet udkommer 3-4 gange om måneden.